آموزش تعمیرات ایسیو

آموزش تعمیرات تخصصی ایسیو ماشین های خارجی و ماشین های سنگین
مشخصات بلاگ
آموزش تعمیرات ایسیو

در کامتک آموزش تعمیرات ایسیو ECU شامل آموزش تعمیرات کیلومتر، آموزش تعمیر BSI و BSM،‌ آموزش تعمیر ایسیو سنگین و آموزش تعمیر ای بی اس است.

بایگانی
پیوندهای روزانه

۲ مطلب در دی ۱۳۹۵ ثبت شده است

دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۳۵ ب.ظ

آموزش تعمیرات تخصصی ایسیو

تعمیرات ایسیو ماشین های داخلی و ماشین های وارداتی در کامتک بصورت عملی و در کارگاه های مجهز آموزش داده می شود، همجنین آموزش تعمیرات ایسیو ماشین های سنگین نیز برگزار می شود.

آموزش تعمیرات ایسیو ECU شامل آموزش تعمیرات کیلومتر، آموزش تعمیر BSI و BSM،‌ آموزش تعمیر ایسیو سنگین و آموزش تعمیر ای بی اس است.

ای سی یو یا کامپیوتر خودرو واحد کنترل برق و سنسورها را بعهده دارد. موارد مهم در ارتباط ایسیو واین دوره را میتوان آموزش تعمیر کیلومتر (آمپر)،‌ آموزش تعمیر ای بی اس ABS، آموزش تعمیرات بی اس آی BSI، آموزش تعمیر BSM و آموزش تعمیر ایسو گاز را نام برد.

سرفصلهای دوره آموزش تعمیرات ایسیو:


آموزش الکترونیک مرتبط به بردهای ای سی یو

آشنایی با آی سی های قابل برنامه ریزی و ارتباط آن با قطعات روی برد ایسیو

ارتباط ای سی یو با برق خودرو و اجزای الکترونیکی

آموزش مسیریابی برد ایسیو و نقشه خوانی مدار

آموزش عیب یابی و چگونگی رسیدن به قطعه معیوب روی ای سی یو

آشنایی با عملکرد سوخت رسانی در خودرو

آشنایی با کار دیاگ و تاثیر آن در رفع عیوب کامپیوتر خودرو

نحوه عیب یابی کدهای خطای دیاگ

آشنایی با عیب یابی مدارات الکترونیکی مرتبط به ایسیو

پروگرام کردن ایسیو و برنامه ریزی آی سی ها روی برد

 آشنایی با سیستم کنترل الکترونیکی تعلیق ECS

آشنایی با سیستم کنترل ایموبیلایزر ICU

آشنایی با سیستم کنترل هشدار ACU و فلاشر FCU

آشنایی با واحد کنترل آلاینده های خروجی ADS

آشنایی با واحد کنترل قفل مرکزی CLU

شناخت سنسورها ی اکسیژن - ناک - سرعت , ...


سرفصلهای دوره آموزش تعمیرات کیلومتر


آشنایی با مدلهای کیلومتر خودروهای ایرانی، خارجی و ماشین سنگین

شناخت عملکرد مدلهای کیلومتر آنالوگ و دیجیتال در خودروهای جدید

آموزش برنامه ریزی ایسیو و آموزش کم کردن کیلومتر

آموزش تغییر رنگ پشت آمپر جهت دید بهتر و زیبایی کیلومتر

عیب یابی مدار ایسیو و روشهای تعمیرات کیلومتر خودرهای داخلی و خارجی

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ دی ۹۵ ، ۱۵:۳۵
آموزش تعمیرات ایسیو کامتک

گاز طبیعی برای استفاده در موتورهای دیزلی دارای عدد ستان بسیار بالایی بوده لذا اگر چنین موتوری بر اساس سیستم SPARK IGNITION برای سوخت CNG استفاده شود نسبت تراکم (CR) آن بالا بوده و با KNOCK بالایی همراه خواهد بود بر عکس به هنگام استفاده در موتورهای بنزینی به دلیل پایین بودن نسبت تراکم آن بر روی مشخصه های عملکردی موتور اثر منفی دارد.

معرفی 4 نسل از خودروها

  • خودروهای کاربراتوری با سیستم کنترل مکانیکی (وجود پلاتین در سیستم دلکو)
  • خودروهای کاربراتوری با دلکوی مگنتی
  • خودروهای انژکتوری COTINUIS
  • خودروهای انژکتوری SEQUENTIAL,SEMISEQUENTIAL

سیکل اتو

بازده تئوری سیکل اتو به پارامترهای مختلفی بستگی دارد یکی از مهمترین آنها نسبت تراکم (CR) می باشد به طوریکه با افزایش نسبت تراکم بازده تئوری سیکل نیز افزایش می یابد نسبت تراکم موتورهای بنزینی در محدوده 5/9-5/8 می باشد و برای گاز طبیعی این عدد در محدوده 15 می باشد که این اعداد بر اساس شرایط کارکرد موتور و ترکیب سوخت متغیر می باشد. در عیب یابی ای سی یو دوگانه سوز تمامی این موارد را بایستی در نظر داشت.

بازده گرمایی موتور

در تعمیرات ای سی یو این نکات را باید رعایت کرد به لحاظ تئوری با افزایش نسبت تراکم بازده گرمایی موتور افزایش می یابد در عمل به دلیل وجود نیروی اصطکاک ماکزیمم بازده گرمایی در شرایطی که نسبت تراکم در محدوده 18-15 می باشد رخ می دهد.

از آنجا که گاز طبیعی دارای عدد اکتان بالایی می باشد مقاومت در برابر KNOCK در آن بالا است و می تواند با نسبت تراکمی که به OPTIMUM نزدیک است کار کند اما در سوخت بنزین به دلیل محدودیت KNOCK نمی تواند با هر نسبت تراکمی بیشترین راندمان را بدهد و محدوده نسبت تراکم آن می بایستی در بازه 10-8 باشد.

نسبت تراکم در موتورهای دیزل بازده حرارتی بالایی را بدست می آورد این بازده عموما می تواند با سیکل اتویی که در حالت تمام بار با سوخت گاز کار می کند هماهنگ گردد در این حالت به دلیل کم شدن و محدود شدن KNOCK نسبت تراکم به میزان OPTIMUM نزدیک شده و در شراط با بار کمتر سیستم کنترل دریچه گاز باعث کم شدن نسبت تراکم شده و این یک امتیاز در موتورهای دیزل محسوب می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ دی ۹۵ ، ۱۰:۵۱
آموزش تعمیرات ایسیو کامتک